FAQ - pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

 

Rejestracja

  • Czy rejestracja (login i hasło) jest konieczne do złożenia zamówienia?
    • Nie, posiadanie konta nie jest konieczne do złożenia zamówienia.
      Należy jednak pamiętać, że posiadanie konta pozwala sprawdzić status i historię zamówienia, przyzwala na dodatkowe rabaty, zwłaszcza specjalnie te, wystosowane dla stałych klientów. 

  • Jak mogę się zarejestrować?
    • W celu zarejestrowania się należy posiadać aktywny adres e-mail i wypełnić formularz w sklepie. 

 

  • Co mam zrobić, jak zapomniałam/łem hasła?
    • W celu przypomnienia hasła należy kliknąć "nie pamiętasz hasła?". Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłana dalsza instrukcja w celu odzyskania hasła.

  • Jakie są korzyści rejestracji?
    • Rejestracja zezwala na dodatkowe rabaty, stały podgląd statusu zamówienia i historii zamówień, można zapisać adres dostawy, aby nie wpisywać ponownie przy kolejnych zamówieniach.

 

Zamówienia

  • Jak sprawdzić dostępność produktu?
    • W karcie produktu z prawej strony pojawia się stan jego dostępności. 

 

  • Jaki jest termin realizacji?
    • Termin realizacji jest podany po prawej stronie w karcie produktu. Jeśli produkt jest dostępny od ręki, przesyłka zostaje nadana w ciągu jednego dnia roboczego. Jeśli jest to produkt na zamówienie, wysyłka odbywa się od 3 do 14 dni roboczych. 

  • Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
    • Wszelkie zmiany statusu zamówienia zostają przesłane na adres e-mail podany przy zamówieniu. Jeśli posiadasz swoje konto, możesz również sprawdzić w panelu klienta.

 

  • W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?
    • Kupon rabatowy należy wpisać w podsumowaniu po dodaniu produktów do koszyka.

 

Wysyłka i dostawa

 

  • Czy mogę zamówienie odebrać osobiście?
    • Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym jest możliwość odbioru osobistego.

  • Jakie są koszty wysyłki?
    • Koszty wysyłki są następujące: InPost Paczkomaty 12,99zł; InPost Kurier 14,99zł; Kurier DPD 15,99zł; Kurier Pocztex 15,99zł.

  • Czy mogę zamówić towar za granicę?
    • Tak, jednak prosimy przed zamówieniem kontaktować się wcześniej telefonicznie lub e-mailowo w celu ustalenia kwoty za przesyłkę (zależna od kraju).

 

Płatności

  • Jakie są formy płatności za zamówienia?
    • Za zamówienie możesz zapłacić przelewem, kartą płatniczą, za pośrednictwem platformy płatniczej (Przelewy 24) lub za pobraniem.

  • W jakiej walucie mogę płacić za zamówienie?
    • Za zamówienie możesz zapłacić w polskich złotówkach.
      W wyjątkowych przypadkach, jednak po wcześniejszym kontakcie jest możliwość zapłacenia za zamówienie w walucie euro.

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
    • Numer konta bankowego zostaje podany po złożeniu zamówienia, a także zostaje przesłany w e-mail po złożeniu zamówienia.

  • Ile czasu mam na dokonanie płatności on-line?
    • W przypadku wyboru płatności z góry, masz 7 dni roboczych na jej dokonanie.

 

Wymiana i zwroty

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
    • Według prawa Konsumenta, masz prawo zwrócić produkt do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. W tym celu niezbędne jej zachowanie paragonu, a także produkt nie może posiadać śladów użytkowania.

  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu/wymiany produktu?
    • W celu zwrotu/wymiany produktu należy wypełnić formularz i odesłać wraz z produktem na nasz adres. Aby zwrot/wymiana poszła sprawniej prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

  • Czy mogę wysłać zwrot/wymianę za pobraniem?
    • Nie, sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • W jaki sposób są zwracane pieniądze za zwrot?
    • Rozpatrzenie reklamacji odbywa się do 14 dni roboczych, zazwyczaj w tym czasie zostają zwraca pieniądze, jeśli reklamacja zostaje uznane.

 

Reklamacje

  • W jaki sposób mogę reklamować produkt?
    • W celu reklamacji produktu należy wypisać formularz i przesłać do nas na adres siedziby lub adres e-mailowy. Aby reklamacja poszła sprawniej prosimy o wcześniejszy kontakt.

 

Produkty

  • Jak mam wybrać odpowiedni rozmiar?
    • W opisie każdego produktu znajduje się tabela rozmiarów, zgodnie, z którą należy wybrać odpowiedni rozmiar.

  • Jak dbać o produkty

 

Jak mogę skontaktować się?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie 536372729 lub mailowo sklep@lecoccole.pl .

Czy zakupy są bezpieczne?

Zakupy u nas są w pełni bezpieczne i przyjemne :)

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Jeśli chcesz uzyskać fakturę VAT skontaktuj się z nami przed zamówieniem.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl