Promocje
Kurtka Szlachetna Zima
Kurtka Szlachetna Zima
355,99 zł 213,59 zł
Sukienka Przebojowy zygzak
Sukienka Przebojowy zygzak
275,99 zł 165,59 zł
Spodnie Mikołajek
Spodnie Mikołajek
187,99 zł 112,79 zł
Płaszczyk Stylowa zima
Płaszczyk Stylowa zima
421,99 zł 253,19 zł
Spodnie Aksamitny Śnieg
Spodnie Aksamitny Śnieg
168,99 zł 101,39 zł
Koszula Elegancka Zima
Koszula Elegancka Zima
177,99 zł 106,79 zł
Kurtka Czarująca Pani Zima
Kurtka Czarująca Pani Zima
364,99 zł 218,99 zł
Sukienka Zimowe Słońce
Sukienka Zimowe Słońce
275,99 zł 165,59 zł
Sweterek Sielska Zima
Sweterek Sielska Zima
195,99 zł 117,59 zł
Kurtka Stylowy Eskimos
Kurtka Stylowy Eskimos
401,99 zł 241,19 zł
Spodnie Zimowy Kawaler
Spodnie Zimowy Kawaler
196,99 zł 118,19 zł
Sukienka Zimowe kwiaty
Sukienka Zimowe kwiaty
257,99 zł 154,79 zł
Koszula Wilia
Koszula Wilia
168,99 zł 101,39 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

FAQ - pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

 

Rejestracja

  • Czy rejestracja (login i hasło) jest konieczne do złożenia zamówienia?
    • Nie, posiadanie konta nie jest konieczne do złożenia zamówienia.
      Należy jednak pamiętać, że posiadanie konta pozwala sprawdzić status i historię zamówienia, przyzwala na dodatkowe rabaty, zwłaszcza specjalnie te, wystosowane dla stałych klientów. 

  • Jak mogę się zarejestrować?
    • W celu zarejestrowania się należy posiadać aktywny adres e-mail i wypełnić formularz w sklepie. 

 

  • Co mam zrobić, jak zapomniałam/łem hasła?
    • W celu przypomnienia hasła należy kliknąć "nie pamiętasz hasła?". Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłana dalsza instrukcja w celu odzyskania hasła.

  • Jakie są korzyści rejestracji?
    • Rejestracja zezwala na dodatkowe rabaty, stały podgląd statusu zamówienia i historii zamówień, można zapisać adres dostawy, aby nie wpisywać ponownie przy kolejnych zamówieniach.

 

Zamówienia

  • Jak sprawdzić dostępność produktu?
    • W karcie produktu z prawej strony pojawia się stan jego dostępności. 

 

  • Jaki jest termin realizacji?
    • Termin realizacji jest podany po prawej stronie w karcie produktu. Jeśli produkt jest dostępny od ręki, przesyłka zostaje nadana w ciągu jednego dnia roboczego. Jeśli jest to produkt na zamówienie, wysyłka odbywa się od 3 do 14 dni roboczych. 

  • Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
    • Wszelkie zmiany statusu zamówienia zostają przesłane na adres e-mail podany przy zamówieniu. Jeśli posiadasz swoje konto, możesz również sprawdzić w panelu klienta.

 

  • W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?
    • Kupon rabatowy należy wpisać w podsumowaniu po dodaniu produktów do koszyka.

 

Wysyłka i dostawa

 

  • Czy mogę zamówienie odebrać osobiście?
    • Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym jest możliwość odbioru osobistego.

  • Jakie są koszty wysyłki?
    • Koszty wysyłki są następujące: InPost Paczkomaty 12,99zł; InPost Kurier 14,99zł; Kurier DPD 15,99zł; Kurier Pocztex 15,99zł.

  • Czy mogę zamówić towar za granicę?
    • Tak, jednak prosimy przed zamówieniem kontaktować się wcześniej telefonicznie lub e-mailowo w celu ustalenia kwoty za przesyłkę (zależna od kraju).

 

Płatności

  • Jakie są formy płatności za zamówienia?
    • Za zamówienie możesz zapłacić przelewem, kartą płatniczą, za pośrednictwem platformy płatniczej (Przelewy 24) lub za pobraniem.

  • W jakiej walucie mogę płacić za zamówienie?
    • Za zamówienie możesz zapłacić w polskich złotówkach.
      W wyjątkowych przypadkach, jednak po wcześniejszym kontakcie jest możliwość zapłacenia za zamówienie w walucie euro.

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
    • Numer konta bankowego zostaje podany po złożeniu zamówienia, a także zostaje przesłany w e-mail po złożeniu zamówienia.

  • Ile czasu mam na dokonanie płatności on-line?
    • W przypadku wyboru płatności z góry, masz 7 dni roboczych na jej dokonanie.

 

Wymiana i zwroty

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
    • Według prawa Konsumenta, masz prawo zwrócić produkt do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. W tym celu niezbędne jej zachowanie paragonu, a także produkt nie może posiadać śladów użytkowania.

  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu/wymiany produktu?
    • W celu zwrotu/wymiany produktu należy wypełnić formularz i odesłać wraz z produktem na nasz adres. Aby zwrot/wymiana poszła sprawniej prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

  • Czy mogę wysłać zwrot/wymianę za pobraniem?
    • Nie, sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • W jaki sposób są zwracane pieniądze za zwrot?
    • Rozpatrzenie reklamacji odbywa się do 14 dni roboczych, zazwyczaj w tym czasie zostają zwraca pieniądze, jeśli reklamacja zostaje uznane.

 

Reklamacje

  • W jaki sposób mogę reklamować produkt?
    • W celu reklamacji produktu należy wypisać formularz i przesłać do nas na adres siedziby lub adres e-mailowy. Aby reklamacja poszła sprawniej prosimy o wcześniejszy kontakt.

 

Produkty

  • Jak mam wybrać odpowiedni rozmiar?
    • W opisie każdego produktu znajduje się tabela rozmiarów, zgodnie, z którą należy wybrać odpowiedni rozmiar.

  • Jak dbać o produkty

 

Jak mogę skontaktować się?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie 536372729 lub mailowo sklep@lecoccole.pl .

Czy zakupy są bezpieczne?

Zakupy u nas są w pełni bezpieczne i przyjemne :)

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Jeśli chcesz uzyskać fakturę VAT skontaktuj się z nami przed zamówieniem.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl