FAQ - pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
Rejestracja
- Czy rejestracja (login i hasło) jest konieczne do złożenia zamówienia?
- Nie, posiadanie konta nie jest konieczne do złożenia zamówienia.
Należy jednak pamiętać, że posiadanie konta pozwala sprawdzić status i historię zamówienia, przyzwala na dodatkowe rabaty, zwłaszcza specjalnie te, wystosowane dla stałych klientów.
- Nie, posiadanie konta nie jest konieczne do złożenia zamówienia.
- Jak mogę się zarejestrować?
- W celu zarejestrowania się należy posiadać aktywny adres e-mail i wypełnić formularz w sklepie.
- Co mam zrobić, jak zapomniałam/łem hasła?
- W celu przypomnienia hasła należy kliknąć "nie pamiętasz hasła?". Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłana dalsza instrukcja w celu odzyskania hasła.
- W celu przypomnienia hasła należy kliknąć "nie pamiętasz hasła?". Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłana dalsza instrukcja w celu odzyskania hasła.
- Jakie są korzyści rejestracji?
- Rejestracja zezwala na dodatkowe rabaty, stały podgląd statusu zamówienia i historii zamówień, można zapisać adres dostawy, aby nie wpisywać ponownie przy kolejnych zamówieniach.
Zamówienia
- Jak sprawdzić dostępność produktu?
- W karcie produktu z prawej strony pojawia się stan jego dostępności.
- Jaki jest termin realizacji?
- Termin realizacji jest podany po prawej stronie w karcie produktu. Jeśli produkt jest dostępny od ręki, przesyłka zostaje nadana w ciągu jednego dnia roboczego. Jeśli jest to produkt na zamówienie, wysyłka odbywa się od 3 do 14 dni roboczych.
- Termin realizacji jest podany po prawej stronie w karcie produktu. Jeśli produkt jest dostępny od ręki, przesyłka zostaje nadana w ciągu jednego dnia roboczego. Jeśli jest to produkt na zamówienie, wysyłka odbywa się od 3 do 14 dni roboczych.
- Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
- Wszelkie zmiany statusu zamówienia zostają przesłane na adres e-mail podany przy zamówieniu. Jeśli posiadasz swoje konto, możesz również sprawdzić w panelu klienta.
- W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?
- Kupon rabatowy należy wpisać w podsumowaniu po dodaniu produktów do koszyka.
Wysyłka i dostawa
- Czy mogę zamówienie odebrać osobiście?
- Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym jest możliwość odbioru osobistego.
- Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym jest możliwość odbioru osobistego.
- Jakie są koszty wysyłki?
- Koszty wysyłki są następujące: InPost Paczkomaty 12,99zł; InPost Kurier 14,99zł; Kurier DPD 15,99zł; Kurier Pocztex 15,99zł.
- Koszty wysyłki są następujące: InPost Paczkomaty 12,99zł; InPost Kurier 14,99zł; Kurier DPD 15,99zł; Kurier Pocztex 15,99zł.
- Czy mogę zamówić towar za granicę?
- Tak, jednak prosimy przed zamówieniem kontaktować się wcześniej telefonicznie lub e-mailowo w celu ustalenia kwoty za przesyłkę (zależna od kraju).
Płatności
- Jakie są formy płatności za zamówienia?
- Za zamówienie możesz zapłacić przelewem, kartą płatniczą, za pośrednictwem platformy płatniczej (Przelewy 24) lub za pobraniem.
- Za zamówienie możesz zapłacić przelewem, kartą płatniczą, za pośrednictwem platformy płatniczej (Przelewy 24) lub za pobraniem.
- W jakiej walucie mogę płacić za zamówienie?
- Za zamówienie możesz zapłacić w polskich złotówkach.
W wyjątkowych przypadkach, jednak po wcześniejszym kontakcie jest możliwość zapłacenia za zamówienie w walucie euro.
- Za zamówienie możesz zapłacić w polskich złotówkach.
- Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
- Numer konta bankowego zostaje podany po złożeniu zamówienia, a także zostaje przesłany w e-mail po złożeniu zamówienia.
- Numer konta bankowego zostaje podany po złożeniu zamówienia, a także zostaje przesłany w e-mail po złożeniu zamówienia.
- Ile czasu mam na dokonanie płatności on-line?
- W przypadku wyboru płatności z góry, masz 7 dni roboczych na jej dokonanie.
Wymiana i zwroty
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
- Według prawa Konsumenta, masz prawo zwrócić produkt do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. W tym celu niezbędne jej zachowanie paragonu, a także produkt nie może posiadać śladów użytkowania.
- Według prawa Konsumenta, masz prawo zwrócić produkt do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. W tym celu niezbędne jej zachowanie paragonu, a także produkt nie może posiadać śladów użytkowania.
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu/wymiany produktu?
- W celu zwrotu/wymiany produktu należy wypełnić formularz i odesłać wraz z produktem na nasz adres. Aby zwrot/wymiana poszła sprawniej prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
- W celu zwrotu/wymiany produktu należy wypełnić formularz i odesłać wraz z produktem na nasz adres. Aby zwrot/wymiana poszła sprawniej prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
- Czy mogę wysłać zwrot/wymianę za pobraniem?
- Nie, sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Nie, sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
- W jaki sposób są zwracane pieniądze za zwrot?
- Rozpatrzenie reklamacji odbywa się do 14 dni roboczych, zazwyczaj w tym czasie zostają zwraca pieniądze, jeśli reklamacja zostaje uznane.
Reklamacje
- W jaki sposób mogę reklamować produkt?
- W celu reklamacji produktu należy wypisać formularz i przesłać do nas na adres siedziby lub adres e-mailowy. Aby reklamacja poszła sprawniej prosimy o wcześniejszy kontakt.
Produkty
- Jak mam wybrać odpowiedni rozmiar?
- W opisie każdego produktu znajduje się tabela rozmiarów, zgodnie, z którą należy wybrać odpowiedni rozmiar.
- W opisie każdego produktu znajduje się tabela rozmiarów, zgodnie, z którą należy wybrać odpowiedni rozmiar.
- Jak dbać o produkty
- Do każdego produktu zostaje dołączona instrukcja jak odpowiednio o niego dbać. Można skorzystać również z naszej strony, aby zachować produkty jak najdłużej w odpowiedniej jakości https://lecoccole.pl/pl/i/Produkty-i-ich-pielegnacja/13
Jak mogę skontaktować się?
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie 536372729 lub mailowo sklep@lecoccole.pl .
Czy zakupy są bezpieczne?
Zakupy u nas są w pełni bezpieczne i przyjemne :)
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Jeśli chcesz uzyskać fakturę VAT skontaktuj się z nami przed zamówieniem.